Tuhat kolmkümmend üks


BBC uudistekanali pealt ketrab aeg-ajalt erinevate maade ja piirkondade turismireklaame. Kas mõni nende tegijatest on juba märganud, et kujutatav pilt kipub minema väga üheülbaliseks? Bulgaaria, Makedoonia, Horvaatia, Kreeka, Itaalia – kõigil on naeratav ja rinnakas neiu kõndimas merelainetes, päike paistab, elevil turistid tantsisklevad kohalikel festivalidel blaah-blaah. Isegi Kosovo kasutab sarnaseid elemente. Juba ammu ei tee enam vahet neil reklaamidel ja reaalsus võib sageli olla päris karmiks kukkumiseks. No ma ei usu, et 2 aastat peale külaskäiku Kosovosse on seal muutunud kõik rinnakaks ja viietärniseks.
India paiskas eelmisel aastal katkematu joru selliseid rinnakaid reklaame eetrisse ja samal ajal tulistati veel Goa ja muude kohalike piirkondade kahuritest. Aga keera hääl maha ja pole absoluutselt vahet, mis piirkonda nad reklaamivad. Pärast neid miljoneid valib inimene oma puhkuse ilmselt ikkagi paketipileti hinna järgi. Sest nagunii on kõik sihtkohad äravahetamiseni ilusad.

Comments are closed.

Egokulturism is using WP-Gravatar